Ahon Enschede

Administratie Helpdesk Oost Nederland

Ahonline, het incasso beheersysteem

Ahonline is het beheersysteem voor incasso dossiers. U kunt dit programma gebruiken in een abonnementsvorm zonder opzegtermijn.
U zit dus nergens aan vast.

Waarom een apart programma?

Wij zijn een jong incassobureau en wij zagen al snel dat Excel en andere pakketten niet voldeden of te duur waren. Daarom hebben wij samen met een partner zelf een applicatie gebouwd. Het resultaat is een systeem dat volledig is toegespitst op incasso.

Voordelen Ahonline

  • Geen installatie en geen onderhoud nodig, wij verzorgen alle onderhoud en updates.
  • Werkt overal en op elke computer, zelfs op uw mobiele telefoon!
  • Geen opzegtermijn, dus u zit nergens aan vast en u kunt vrijblijvend proberen.
  • Modulaire opbouw, zodat u niet betaalt voor overbodige functies.
  • Eventuele integratie met uw eigen website.
  • Overzicht van alle lopende dossiers, maar ook een Archief van de afgesloten dossiers.
  • Uw dossiers overzichtelijk te doorzoeken.
  • Registratie van huidige status, gedane acties en betalingen.
  • Standaard brieven generatie.
  • Periodieke rapportages.
  • Meerdere gebruikers altijd up-to-date.
  • Lage instapkosten doordat u niet hoeft te investeren in een programma. U neemt gewoon een abonnement (Software-as-a-Service, SaaS).
  • Geïntegreerde Help functie indien nodig.

Modules Ahonline

Ahonline bestaat uit de volgende zes modules:

Basis

Dit vormt de basis van Ahonline. Het bevat de volgende onderdelen:

  • Gebruikersbeheer
  • Dossier overzicht & archief
  • Dossiers met algemene gegevens, betalingen en bedragspecificatie
  • De basismodule is inclusief 2 dossierbundels van samen 2000 dossiers.

Standaard brieven

Vanuit elk dossier kunnen standaard brieven (en andere documenten) automatisch aangemaakt worden. Dit gaat aan de hand van sjablonen in bijvoorbeeld Microsoft Word.

Afrekenlijsten

Over elke gewenste periode kan een afrekenlijst met binnengekomen betalingen (of andere acties) gemaakt worden. Het sjabloon van deze lijsten kan in Microsoft Word gemaakt worden.

Klant login

Met deze module is het mogelijk om klanten een login te geven, zodat zij hun dossiers kunnen zien. Zij kunnen hierin niets wijzigen. Hierdoor hoeven ze u niet steeds op te bellen, maar kunnen ze zelf de voortgang op het internet volgen.

Boekingen

Gedane betalingen worden per dossier opgeslagen. Deze module is zeer handig om het bij u binnengekomen bedrag te verdelen tussen de verschillende dossiers op basis van rekeningnummer. Dit is met name handig als er meerdere dossiers van 1 rekeningnummer zijn. Ook kent deze module een totalen-controle om fouten te voorkomen.

Externe Digitale Incasso

Hiermee kunnen (nieuwe) klanten via internet hun dossiers aan u overdragen.
Deze module is op dit moment nog in ontwikkeling.

Incasso digitaal aanmelden